Frokostseminarer uke 38 – 19. – 23. september

Få ditt første salg fra sosiale medier, uten teknisk kompetanse, tusenvis i reklamebudsjett, eller en egen nettside. Vi går gjennom en enkel strategi for salg fra Facebook, og andre sosiale medier.

Her er programmet:

Mandag 19. september: Den ikke-tekniske strategien for å få salg

Få bedrifter klarer å få et eneste salg fra internett. Vi skal denne uken gå gjennom en enkel salgsstrategi for sosiale medier. Denne strategien vil passe best for ikke-tekniske salgsfokuserte bedriftsledere. Altså, ikke noe for pyser.

  • Enkel strategi for å få første salg fra sosiale medier
  • Rask metode for å måle strategiprofitt av salget

 

Tirsdag 20. september: De 3 ressursene du må ha før du starter salget

Vi skal se på de viktigste verktøyene du trenger for å gjennomføre strategien. For å gjøre det enklere å forstå, vil vi dele skjermen og vise deg hvordan du tilpasset strategien til din bedrift.

  • Fremgangsmetode for å klargjøre de 3 ressursene
  • Tips for hvordan tilpasse ressursene til din bedrift

 

Onsdag 21. september: Utvikle kampanje for markedsføring

For å lykkes med markedsføring i sosiale medier, må vi ha en kampanje som passer og gir resultater. Vi skal gå gjennom tips for å lage konsept, tekst, og grafisk design.

  • Tre tips for å finne riktige tilbud for din målgruppe
  • Enkel gjennomgang av forskjellige verktøy

 

Torsdag 22. september: Finn potensielle kunder med reklame i sosiale medier

Vi tar kampanjen og legger den ut på Facebook. Hvert sosiale nettverk er litt forskjellig, men grunntanken er den samme.

  • Det enkle annonseformatet nesten ingen bruker
  • Hvordan finne riktig målgruppe på Facebook

 

Fredag 23. september: Enkel taktikk for oppfølging av potensielle kunder

De fleste salg krever at man følger opp med potensielle kunder. Vi vil se på hvordan følge opp med potensielle kunder, uten avanserte programmer.

  • Enkel 3 stegs oppfølgsmetode for salg
  • Når du mestrer dette, hva er neste steg?