Teknologien må være på plass

Nå som du skjønner at vi alltid fokuserer på HFJUD og matematikken, er du klar for teknologien.

Her er de tre viktige delene til teknologien

  1. Sporing
  2. Testing
  3. Tiltrekking

Som du sikkert har merket til nå, så er svarene du får -ikke det du forventet. Medisin er ikke noe man vil ha, det er noe man trenger. Det samme gjelder markedsføring. Det enkleste i verden, er å gjøre ingenting. På andreplass er det fortsette med det samme man har gjort tidligere.

Vet du hva?

Hvis du fortsetter å gjøre det du alltid har gjort, vil du få det du alltid har fått.

Er du fornøyd med det du har fått frem til i dag?

OK. La oss komme til kjernen i oppskriften vi brukte for å få 5.700% økning i trafikk

Det er ikke bare staten som sporer folk for å vite mer.

Dagens teknologi for markedsføring er på en helt annen planet enn den var for bare noen år siden. De mulighetene som er tilgjengelig i dag, var bare konsepter og teorier for noen år siden.

De tre punktene går rimelig raskt å gå gjennom, så jeg vil bare passe på at du er klar. Når jeg sier klar, så mener jeg «klar til å motta, og ikke avvise med en gang».

Det er nettopp det som skjer. Nesten alltid. Jeg sier det jeg skal si, og så får jeg et av disse svarene tilbake:

«Det virker ikke for min bedrift»
«Jeg har prøvd det før»
«Det der kunne jeg fra før»
«Var det DET du snakket om? Jeg trodde det var…»

Problemet med magi, er at når du kan trikset -så forsvinner magien.

Det er ikke like spennende å se på illusjonister når du kan triksene. Tro meg. Selv om noe kan virke vanskelig, eller helt uoppnåelig for deg, er det ikke det. Vi skal se på en metode for å trafikk som har fungert i årevis. Faktisk var dette også en god metode FØR internett eksisterte.

Jeg vil tro at markedsføring som bransje ikke hadde eksistert uten denne metoden for trafikk. Den er så grunnleggende, at de fleste ignorerer den. De tror løsningen er et annet magisk triks.

Det finnes ingen magi. Bare gode illusjonister.

Hvis du skjønner, og aksepterer dette, kan du gå videre 🙂